Оплата в терминале самообслуживания Приватбанка:

  • Шаг первый Как оплатить заказ на Velostore
    1. Авторизируйтесь в терминале с помощью телефона или карты и выберите "Оплата других услуг"
  • Шаг второй Как оплатить заказ на Velostore
    2. Кликните на кнопку "Другие платежи"
  • Шаг второй Как оплатить заказ на Velostore
    3. Кликните на кнопку "Найти по названию или по реквизитам"
  • Шаг третий Как оплатить заказ на Velostore
    4. Введите "велостор" (Продолжить)
  • Шаг четвертый Как оплатить заказ на Velostore
    5. Если вы оплачиваете заказ с сайта - выберите "Оплата согласно счета", если проводите оплату за конкретный товар без номера заказа - выберите "Оплата за товар"
  • Шаг пятый Как оплатить заказ на Velostore
    6. Заполните поля с ФИО (плательщика), суммой которую нужно внести на счет, номер заказа (номер счета) или наименования товара
  • Шаг шестой Как оплатить заказ на Velostore
    7. Внесите наличные средства или переведите со своей карты

Доставка

Як компанія-оптовик у нас є можливість відправляти велосипеди ТІЛЬКИ "Новою Поштою".

Как узнать ближайшее отделение Новой Почты |Velostore

Дізнатися де знаходиться найближче відділення ви можете на сайті "Нової Пошти" або клікніть на карту!


Velostore: гарантії

При купівлі велосипеда кожен сподівається, що він справно відкатає належне йому і навіть більше. Але, на жаль, бувають непередбачувані ситуації: виробничий брак деталей, недбале поводження та інше. І якщо дотримання правил експлуатації повністю залежить від вас, то виробничі недоліки повинні виправлятись виробником.

А щоб велосипед прослужив якомога довше, щоб ви по максимуму використали свої права в разі виробничого браку, ми розповімо про умови гарантії, о правилах експлуатації та зберігання, а також підкажемо що робити, якщо велосипед вийшов з ладу, а термін гарантії ще не закінчився, отже →

Що потрібно знати

З моменту продажу, при правильно заповненому гарантійному талоні, вступають в силу наші зобов'язання по гарантії.

Загальні умови

Право на гарантію має перший покупець, який використовує велосипед для себе. Велосипеди, придбані для прокату, бізнесу і велогонок, гарантії не підлягають.

Велосипед буде прийнятий на гарантійний ремонт в сервісну майстерню, якщо разом з ним буде наданий паспорт, заповнений розбірливим почерком. В паспорті обов'язково потрібно указати:

    • серійний номер рами;
    • дату продажу, завірену мокрою печаткою та підписом продавця

Якщо деталі зносилися і не виконують свої функції в наслідок експлуатації або вийшли з ладу через недбале поводження, то гарантія не покриває їх вартість.

Рама для гарантійної заміни повинна надаватися в зібраному стані, без пошкоджень фарбованого покриття, інакше (розібрана і знята з велосипеда) - не приймається.

При цьому під гарантію потрапляє тільки конструкція рами, а пошкодження фарбування та додаткових запчастин - ні.

Для модернізації конструкції з ініціативи власника або для заміни зношених деталей необхідно використовувати тільки оригінальні запчастини.

На гарантійний ремонт приймаються чисті велосипеди в повній комплектації. Байки в пилу або зі слідами бруду ремонтна майстерня може не прийняти.

Ситуації, коли гарантійні зобов'язання не дійсні :

  1. Звичайне технічне обслуговування проводиться на загальних підставах
  2. Коли деталі зносилися природним чином, наприклад, стерлися гальмівні колодки або покришки та ін.
  3. Деформація обода, биття коліс (вертикальне або бічне)
  4. Пошкодження, отримані внаслідок падінь, ударів та ін.
  5. Порушення цілісності камер і велосипедних шин (проколи, розриви, порізи і т.п.)
  6. Ініційовані господарем велосипеда ремонтні роботи по заміні комплектуючих і запасних запчастин.
  7. Коли, в результаті впливу несприятливих зовнішніх факторів, утворилися ушкодження або корозія (наприклад, подряпини і відколи від влучення каміння, впливу солі та ін.)

Коли велосипед знімається з гарантії :

  1. При обслуговуванні або ремонті не в сертифікованому сервісному центрі
  2. Коли паспорт, де вказані серійний номер велосипедної рами і дата продажу, завірені мокрою печаткою та підписом продавця, заповнений нерозбірливо або не пред'явлено.
  3. Коли змінювалася конструкція велосипеда, були проведені установка або заміна деталей або вузлів: наприклад, додавання або вилучення деталей в амортизаторах, очищення рами від фарби, наявність просвердлених отворів або факт відпилювання частин і т.п.
  4. Коли в результаті порушення правил експлуатації велосипед вийшов з ладу: наприклад, неправильне зберігання, використання з надмірними навантаженнями, відсутність профілактичних оглядів в сервісних центрах і т.п.
  5. Коли велосипед експлуатується в виробничих масштабах (здається на прокат, для спортивних змагань і т.п.)

Правила експлуатації для різних видів велосипедів

Спортивні

РЕЖИМ ЕКСПЛУАТАЦІЇ : спортивні велосипеди призначені для поїздок по хороших дорогах з асфальтовим, гравійним або іншим, поліпшеним покриттям, контакт між покришками і поверхнею дороги повинен бути постійним.

ДОЗВОЛЕНО: Їздити по велосипедних доріжках і стежках, по дорогах з твердим або гравійним покриттям, а також по гарним ґрунтовим дорогам.

ЗАБОРОНЕНО: всі види стрибків, їзда по бездоріжжю і в гірській місцевості.

ПРИМІТКА: Деякі моделі спортивних велосипедів оснащені амортизаторами, але вони вбудовані в конструкцію для покращення комфорту, а не для експлуатації на екстремальних ділянках (не для бездоріжжя і не для стрибків).

Є велосипеди з більш широкими покришками - вони орієнтовані на поїздки по ґрунтових і гравійних дорогах.
Для швидкісної їзди по твердим дорожнім покриттям виготовляються моделі з вузькими покришками.

Якщо ви плануєте багато їздити по ґрунтових або гравійних дорогах з не дуже високою швидкістю, то підкажіть продавцеві, щоб він порадив вам байк з широкими покришками.

НАВАНТАЖЕННЯ: максимальне навантаження, яке витримують спортивні велосипеди: 110кг = (вага велосипедиста + вага велосипеда + маса вантажу). Але є спортивні велобайки, розраховані на навантаження 140кг, тому перед покупкою обов'язково уточніть максимальне навантаження, яке витримає вподобана вами модель.

Дорожні

РЕЖИМ ЕКСПЛУАТАЦІЇ: дорожні моделі розраховані на поїздки по дорогах з асфальтовим і гравійним покриттям, контакт між покришками і поверхнею дороги повинен бути постійним.

ДОЗВОЛЕНО: поїздки по дорогах з гравійним або твердим покриттям в хорошому стані.

ЗАБОРОНЕНО: поїздки по бездоріжжю, в горах і всі види стрибків.

НАВАНТАЖЕННЯ: аналогічно спортивним, дорожні велосипеди розраховані на вантаж - 110кг, в які входять: маса велосипедиста, вага велосипеда і вантажу. Також є моделі розраховані на 140кг.

Вибираючи дорожній велосипед, запитуйте у менеджера: яке навантаження витримує вподобана вами модель.

Велосипеди для школярів молодших класів:

РЕЖИМ ЕКСПЛУАТАЦІЇ: розраховані на поїздки по дорогах з асфальтовим або гравійним покриттям без втрати контакту між покришками і поверхнею дороги.

ДОЗВОЛЕНО: їздити по хороших дорогах з твердим або гравійним покриттям.

ЗАБОРОНЕНО: забороняється гірська їзда, поїздки по бездоріжжю і всі види стрибків.

НАВАНТАЖЕННЯ: Велосипеди для школярів молодших класів розраховані на навантаження - 60кг, в які входить вага велосипедиста, маса велосипеда і вантажу.

Як контролювати стан велосипеда

ЩОРАЗУ ПЕРЕД поїздкою НЕОБХІДНО:

  1. Обов’язково перевірити роботу гальм. Для цього, прокочуючи велосипед вперед-назад, потрібно натискати гальмівну ручку: колеса повинні чітко блокуватися.
  2. Проконтролювати силу затиску колісних ексцентриків.
  3. Виміряти тиск в шинах і при необхідності підкачати камери.

ЩОТИЖНЯ (пробіг 100-200км) потрібно доглядати за ланцюгом. Для цього його чистять і змазують, бажано використовувати спеціальні очищувачі та мастила на тефлоновій або силіконовій основі.

Інтервал обслуговування ланцюга може змінюватися (бути більш рідкім або частішим), тут потрібно враховувати погодні умови, якість доріг і обсяг катання.
КОЖЕН МІСЯЦЬ (пробіг 500-800км) слід:

  1. З допомогою спеціального інструменту перевіряти стан ланцюга.
  2. Контролювати стан підшипників в рульовій колонці, втулках, на педалях і каретці.
  3. Перевіряти зусилля затяжки шатунів (наприклад, при посадці на вал каретки - має бути 35-40 н / м).
  4. Контролювати зусилля затяжки виносу і керма - має бути 5-8 н / м.
  5. Перевіряти, чи є радіальне або торцеве биття на колесах: якщо є, то потрібно замінити обід або відремонтувати його, використовуючи шпицевий ключ. Але краще виконання даної процедури довірити сервісному центру.
  6. Гальмівні колодки повинні працювати справно, тому перевіряємо їх стан. Наприклад, гальма типу V-br досліджують так: перевіряють ступінь зносу гальмівної поверхні обода:

• якщо є спеціальна проточка, то обід можна використовувати далі
• якщо проточка почала затиратися - тоді потрібно замінити обід

Кожен сезон необхідний контролювати стан таких вузлів:

Амортизаційна вилка: проводиться чистка, заміна сальників і амортизаційної рідини. При активній експлуатації в складних умовах (бруд, сніг і т.п.) обслуговування вилки має бути більш частим. Якщо ви відчуваєте зміни в роботі вилки — слід проводити обслуговування.

Троси і обплетення також вимагають нашої уваги:

  • троси повинні вільно рухатися в обплетенні, їх поверхня повинна бути гладкою, без закисання;
  • обплетення повинно бути цілісним, особливу увагу потрібно приділити місцям контакту з упорами, при зносі ці компоненти замінюються новими.
  • Якщо підшипники розбираються, слід замінити мастило в каретці, втулках, рульовій колонці.

Рекомендується провести перший техогляд велосипеда після перших двох тижнів експлуатації (в середньому пробіг 100км), а саме:
• перевірити затяжку шатунів на валу каретки (повинен бути 500 н \ м)
• перевірити затяжку рульової колонки
• керма і винесення (болти виносу - 5 н / м, болт якоря - 3 н / м),
• перевірити натяг спиць
• відрегулювати перемикачі та гальма

Як правильно зберігати

Велосипед зберігають в зібраному або розібраному стані, шини повинні бути підкачани так, щоб їх форма була нормальною.

Вимоги до приміщення: температура повинна бути стабільною, само приміщення має бути сухим.

Металеві деталі можуть зіпсуватися від корозії, якщо в приміщенні буде сиро. А, якщо на велосипед будуть падати прямі сонячні промені, або байк буде знаходитися поряд з опалювальними приладами, а також при різких коливаннях температури - тоді може зіпсуватися гума.


Що робити якщо велосипед зламався

Коли велосипед вийшов з ладу слід звернутися в сервісний центр, але перед цім потрібно проконтролювати дотримання умов гарантійного випадку:

Перевірте, чи є у вас чітко заповнений паспорт, де вказані назва, модель, ростовка, серійний номер рами (повинен відповідати номеру на велосипеді), штамп ВТК, мокра печатка і підпис продавця. Переконайтеся, що гарантія ще діє: термін вказується в керівництві по експлуатації або в паспорті і починається з моменту продажу.

Переконайтеся, що бренд вашого велосипеда входить до переліку ТМ нашої компанії: Leon, Optima, Pride, Fort, ТМ Formula, CYCLONE, Дорожник, KINETIC, ТМ Discovery, WINNER, Schwinn.

Прочитайте інструкцію, що визначає гарантійні випадки, і оцініть ситуацію: є ваша поломка гарантійної чи ні.

Зв’яжіться з найближчим сервісним центром і домовтеся про дату, коли можна привезти велосипед.

Не забудьте, що брудні байки майстерня може не прийняти, тому обов'язково його вимийте.

Не забудьте зробити копію велосипедного паспорта.

Заявка на гарантійний ремонт заповнюється в сервісному центрі, доповнюється копією паспорта велосипеда, і передається співробітнику разом з копією паспорта та велосипедом.

В обумовлений день з'явитися в сервісний центр, прийняти виправлений велосипед, розписатися в заявці на проведення гарантійного ремонту.

Тепер ви знаєте, як правильно користуватися велосипедом, як за ним доглядати, щоб він прослужив якомога довше, а також знаєте, за яких умов діє гарантія.

Якщо залишилися питання — телефонуйте нашим менеджерам, і вони дадуть вичерпну інформацію, що стосується використання і ремонту велотранспорту.

Ми офіційні дилери