Доставка

Акційна пропозиція:

Бескоштовна доставка кур'єром додому налаштованого велосипеда протягом 3-х годин. Акція діє на обмежений модельний ряд велосипедів. Доставка здійснюється тільки на території міста Харків за умови наявності велосипеда на складі. З усіх питань телефонуйте менеджеру інтернет-магазину.


Як компанія-оптовик у нас є можливість відправляти велосипеди "Новою Поштою" та "Міст Експрес".

image image
Оплата

Як компанія-оптовик у нас є можливість відправляти велосипеди "Новою Поштою" та "Міст Експрес".

  1. Через систему Приват Банк 24 image
  2. З карты Visa image
  3. З карты MasterCard image

ГАРАНТІЇ Velostore

При покупці велосипеда кожен сподівається, що він справно відкатає належне йому і навіть більше. Але, на жаль, бувають непередбачувані ситуації: виробничий брак деталей, неакуратне використання і т.п. І якщо дотримання правил експлуатації - в ваших руках, то виробничі недоробки повинні бути виправлені виробником. А щоб велосипед прослужив якомога довше, щоб ви по максимуму використовували свої права в разі виробничого браку, ми розповімо про умови гарантії, правилах експлуатації, зберігання і що робити, якщо велосипед поламався, а термін гарантії ще не пройшов, тож

Що потрібно знати

З моменту продажу, при правильно заповненому гарантійному талоні, вступають в силу наші зобов'язання по гарантії.

Загальні умови

Право на гарантію має перший покупець, який використовує велосипед для себе. велосипеди, куплені для прокату, бізнесу і велогонок, під гарантію не потрапляють.

  1. Щоб здати велосипед на гарантійний ремонт необхідно в сервісну майстерню надати велосипед, а також паспорт, заповнений розбірливим почерком, в якому обов'язково повинні бути вказані: серійний номер рами дата продажу, завірена мокрою печаткою та підписом продавця
  2. Якщо компоненти зносилися і не виконують свої функції в результаті експлуатації або поламалися через неакуратне поводження, то гарантія не покриває їх вартість.
  3. Рама для гарантійної заміни повинна надаватися в зібраному вигляді, без змін в фарбування, інакше (розібрана і знята з велосипеда) - не приймається. При цьому під гарантію потрапляє тільки конструкція рами, а порушення фарбування, знімні елементи кріплення аксесуарів і перемикачів - ні.
  4. Для модернізації конструкції з ініціативи власника або для заміни зношених деталей необхідно використовувати тільки оригінальні запчастини.
  5. На гарантійний ремонт приймаються чисті велосипеди в повній комплектації. байки в пилу або зі слідами бруду ремонтна майстерня може не прийняти.
Ситуації, коли гарантійні зобов'язання не будуть застосовуватися:
  1. Рядове технічне обслуговування проводиться на загальних підставах
  2. Коли деталі зносилися природним чином, наприклад, стерлися гальмівні колодки або покришки і ін.
  3. Деформація обода, биття коліс (вертикальне або бічний)
  4. Пошкодження, отримані в результаті падінь, ударів і т.п.
  5. Порушення цілісності камер і велошіни (проколи, розриви, порізи і т.п.)
  6. Ініційовані господарем велосипеда ремонтні роботи по заміні комплектуючих і запасних складових
  7. Коли в результаті впливу несприятливих зовнішніх факторів утворилися пошкодження або корозія (наприклад, подряпини і відколи від попадання каміння, впливу солі і т.п.)
Коли велосипед знімається з гарантії:
  1. При обслуговуванні або ремонті не в сертифікованому сервісному центрі
  2. Коли паспорт, де вказані серійний номер велосипедної рами і дата продажу, завірені мокрою печаткою і підписом продавця, заповнений нерозбірливо або пред'явлений
  3. Коли змінювалася конструкція велосипеда, були зроблені установка або заміна деталей або вузлів: наприклад, додавання або видалення деталей в амортизаторах, очищення рами від фарби, наявність просвердлених отворів або факт відпилювання частин і т.п.
  4. Коли в результаті порушення правил експлуатації велосипед вийшов з ладу: наприклад, неправильне зберігання, використання з надмірними навантаженнями, відсутність профілактичних оглядів в сервісних центрах і т.п.
  5. Коли велосипед експлуатується в виробничих масштабах (здається на прокат, для спортивних змагань і т.п.)

Правила эксплуатации для различных видов велосипедов

Спортивні

РЕЖИМ ЕКСПЛУАТАЦІЇ: спортивні велосипеди призначені для поїздок по хороших дорогах з асфальтовим, гравійним або іншим, поліпшеним покриттям, контакт між покришками і поверхнею дороги повинен бути постійним.

ДОЗВОЛЕНО: Їздити по велосипедних доріжках і стежках, по дорогам з твердим або гравійним покриттям, а також по хорошим грунтових дорогах.

ЗАБОРОНЕНО: всі види стрибків, їзда по бездоріжжю і в гірській місцевості.

ПРИМІТКА: Деякі моделі спортивних велосипедів оснащені амортизаторами, але вони вбудовані в конструкцію для поліпшення комфорту, а не для експлуатації на екстремальних ділянках (не для бездоріжжя і не для стрибків).

Є велосипеди з більш широкими покришками - вони орієнтовані на поїздки по грунтових і гравійних дорогах.

Для швидкісної їзди по твердим дорожнім покриттям виготовляються моделі з вузькими покришками.

Якщо ви знаєте, що вам належить багато їздити по грунтових або гравійним дорогах, і швидкість не буде занадто високою, то підкажіть продавцеві, щоб він порадив вам байк з широкими покришками.

НАВАНТАЖЕННЯ: максимальне навантаження, яку безпроблемно витримують спортивні велосипеди: 110кг = (вага велосипедиста + вага велосипеда + маса вантажу). Але є спортивні Велобайк, розраховані на навантаження 140кг, тому перед покупкою обов'язково уточніть максимальне навантаження, яку витримає цікавить вас модель.

Дорожні

РЕЖИМ ЕКСПЛУАТАЦІЇ: дорожні моделі розраховані на поїздки по дорогах з асфальтовим і гравійним покриттям, контакт між покришками і поверхнею дороги повинен бути постійним.

ДОЗВОЛЕНО: поїздки по дорогах з гравійним або твердим покриттям в хорошому стані.

ЗАБОРОНЕНО: поїздки по бездоріжжю, в горах і всі види стрибків.

НАВАНТАЖЕННЯ: аналогічно спортивним, дорожні велосипеди розраховані на вантаж - 110кг, в які входять: маса велосипедиста, вага велосипеда і вантажу. Також є моделі розраховані на 140кг. Вибираючи дорожній велосипед, звертайтесь до свого менеджера: яке навантаження можна надавати на вподобану вам модель.

Велосипеди для школярів молодших класів:

РЕЖИМ ЕКСПЛУАТАЦІЇ: розраховані на поїздки по дорогах з асфальтовим або гравійним покриттям без втрати контакту між покришками і поверхнею дороги.

ДОЗВОЛЕНО: їздити по хороших дорогах з твердим або гравійним покриттям.

ЗАБОРОНЕНО: забороняється гірська їзда, поїздки по бездоріжжю і всі види стрибків.

НАВАНТАЖЕННЯ: Велосипеди для школярів молодших класів розраховані на навантаження - 60кг, в які входить вага велосипедиста, маса велосипеда і вантажу.

Як контролювати стан велосипеда

ЩОРАЗУ ПЕРЕД їздою НЕОБХІДНО:

  1. Обов'язково перевірити роботу гальм. Для цього, прокочуючи велосипед вперед-назад, потрібно натискати гальмівну ручку: колеса повинні чітко блокуватися.
  2. Проконтролювати зусилля затиску колісних ексцентриків.
  3. Виміряти тиск в шинах і при необхідності підкачати камери.

ЩОТИЖНЯ (пробіг 100-200км) потрібно доглядати за ланцюгом. Для цього її чистять і змазують, бажано використовувати спеціальні очищувачі та мастила на тефлоновій або силіконовій основі.

Інтервал обслуговування ланцюга може змінюватися (бути більш рідкісним або частим), тут потрібно враховувати погодні умови, якість доріг і обсяг катання.

КОЖЕН МІСЯЦЬ (пробіг 500-800км) слід:

  1. За допомогою спеціального інструменту перевіряти стан ланцюга
  2. Контролювати стан підшипників в рульовій колонці, втулках, на педалях і каретці.
  3. Перевіряти зусилля затяжки шатунів (наприклад, при посадці на вал каретки - має бути 35-40 н / м).
  4. Контролювати зусилля затяжки виносу і керма - має бути 5-8 н / м.
  5. Перевіряти, чи є радіальне або торцеве биття на колесах: якщо є, то потрібно замінити обід або відремонтувати його, використовуючи шпицевий ключ. Але краще виконання даної процедури довірити сервісного центру.
  6. Гальмівні колодки повинні працювати справно, тому перевіряємо їх стан. Наприклад, гальма типу V-br досліджують так: перевіряють ступінь зносу гальмівної поверхні обода - якщо є спеціальна проточка, то обід можна використовувати далі
    - якщо проточка починає затирається - тоді потрібно замінити обід.

Як контролювати стан велосипеда

Кожен сезон необхідний контроль стану таких вузлів:

Амортизаційна вилка: проводиться чистка, заміна сальників і амортизаторной рідини. При активній експлуатації в складних умовах (бруд, сніг і т.п.) обслуговування вилки має бути більш частим. Якщо ви відчуваєте зміни в роботі вилки - слід проводити обслуговування.

Троси і обплетення також вимагають нашої уваги: троси повинні вільно рухатися в оплетке, їх поверхня повинна бути гладкою, без закисания; обплетення повинна бути цілісної, особливу увагу потрібно приділити місцям контакту з упорами, при зносі ці компоненти замінюються новими.

Якщо підшипники розбираються, слід замінити мастило в каретці, втулках, рульової колонці.

Рекомендується провести перший техогляд велосипеда після перших двох тижнів експлуатації (в середньому пробіг 100км), а саме:

  • - перевірити затяжку шатунів на валу каретки (повинен бути 500 н \ м)
  • - перевірити затяжку рульової колонки
  • - керма і винесення (болти виносу - 5 н / м, болт якоря - 3 н / м),
  • - перевірити натяг спиць
  • - відрегулювати перемикачі та гальма
Як правильно зберігати

Велосипед зберігають в зібраному або розібраному вигляді, шини повинні бути підкачати так, щоб їх форма була нормальною.

Вимоги до приміщення: температура повинна бути стабільною, саме приміщення має бути сухим.

Металеві деталі можуть зіпсуватися від корозії, якщо в приміщенні буде сиро. А, якщо на велосипед будуть падати прямі сонячні промені, або байк буде знаходитися поруч з опалювальними приладами, а також при різких коливаннях температури - тоді може зіпсуватися гума.

Що робити якщо велосипед поламався

При поломці велосипеда слід звернутися в сервісний центр, попередньо проконтролировав дотримання умов гарантійного випадку:

  1. Проверьте, есть ли у вас четко заполненный паспорт, где указаны название, модель, ростовка, серийный номер рамы (должен соответствовать номеру на велосипеде), штамп ОТК, мокрая печать и подпись продавца. Удостоверьтесь, что гарантия еще действует: срок указывается в руководстве эксплуатации или в паспорте и начинает отсчет с момента продажи.
  2. Переконайтеся, що бренд вашого велосипеда входить до переліку ТМ нашої компанії: Leon, Optima, Pride, Fort, ТМ Formula, CYCLONE, Дорожник, KINETIC, ТМ Discovery, WINNER, Schwinn.
  3. Прочитайте інструкцію, що визначає гарантійні випадки, та оцініть ситуацію: є ваша поломка гарантійної чи ні.
  4. Зв'яжіться з довколишніх сервісним центром і домовтеся про дату, коли можна привезти велосипед. Не забудьте, що брудні байки майстерня може не прийняти, тому обов'язково його вимийте.
  5. Не забудьте зробити копію велосипедного паспорта.
  6. Заявка на гарантійний ремонт заповнюється в сервісному центрі, доповнюється копією паспорта велосипеда, і передається співробітнику разом з копією паспорта та велосипедом.
  7. В обумовлений день з'явитися в сервісний центр, прийняти виправлений велосипед, розписатися в заявці на проведення гарантійного ремонту.

Тепер ви знаєте, як правильно користуватися велосипедом, як за ним доглядати, щоб він прослужив якомога довше, а також знаєте, за яких умов діє гарантія.

Якщо залишилися питання - телефонуйте нашим менеджерам, і вони дадуть вичерпну інформацію, що стосується використання і ремонту велотранспорту.