Доставка/Оплата
Акційна пропозиція:
Бескоштовна доставка кур'єром додому налаштованого велосипеда протягом 3-х годин. Акція діє на обмежений модельний ряд велосипедів. Доставка здійснюється тільки на території міста Харків за умови наявності велосипеда на складі. З усіх питань телефонуйте менеджеру інтернет-магазину.
Як компанія-оптовик у нас є можливість відправляти велосипеди "Новою Поштою" та "Міст
Експрес".
Як компанія-оптовик у нас є можливість відправляти велосипеди "Новою Поштою" та "Міст Експрес".
- Через систему Приват Банк 24
- З карты Visa
- З карты MasterCard
ГАРАНТІЇ Velostore
При покупці велосипеда кожен сподівається, що він справно відкатає належне йому і навіть більше. Але, на жаль, бувають непередбачувані ситуації: виробничий брак деталей, неакуратне використання і т.п. І якщо дотримання правил експлуатації - в ваших руках, то виробничі недоробки повинні бути виправлені виробником. А щоб велосипед прослужив якомога довше, щоб ви по максимуму використовували свої права в разі виробничого браку, ми розповімо про умови гарантії, правилах експлуатації, зберігання і що робити, якщо велосипед поламався, а термін гарантії ще не пройшов, тож
З моменту продажу, при правильно заповненому гарантійному талоні, вступають в силу наші зобов'язання по гарантії.
Загальні умови
Право на гарантію має перший покупець, який використовує велосипед для себе. велосипеди, куплені для прокату, бізнесу і велогонок, під гарантію не потрапляють.
- Щоб здати велосипед на гарантійний ремонт необхідно в сервісну майстерню надати велосипед, а також паспорт, заповнений розбірливим почерком, в якому обов'язково повинні бути вказані: серійний номер рами дата продажу, завірена мокрою печаткою та підписом продавця
- Якщо компоненти зносилися і не виконують свої функції в результаті експлуатації або поламалися через неакуратне поводження, то гарантія не покриває їх вартість.
- Рама для гарантійної заміни повинна надаватися в зібраному вигляді, без змін в фарбування, інакше (розібрана і знята з велосипеда) - не приймається. При цьому під гарантію потрапляє тільки конструкція рами, а порушення фарбування, знімні елементи кріплення аксесуарів і перемикачів - ні.
- Для модернізації конструкції з ініціативи власника або для заміни зношених деталей необхідно використовувати тільки оригінальні запчастини.
- На гарантійний ремонт приймаються чисті велосипеди в повній комплектації. байки в пилу або зі слідами бруду ремонтна майстерня може не прийняти.
- Рядове технічне обслуговування проводиться на загальних підставах
- Коли деталі зносилися природним чином, наприклад, стерлися гальмівні колодки або покришки і ін.
- Деформація обода, биття коліс (вертикальне або бічний)
- Пошкодження, отримані в результаті падінь, ударів і т.п.
- Порушення цілісності камер і велошіни (проколи, розриви, порізи і т.п.)
- Ініційовані господарем велосипеда ремонтні роботи по заміні комплектуючих і запасних складових
- Коли в результаті впливу несприятливих зовнішніх факторів утворилися пошкодження або корозія (наприклад, подряпини і відколи від попадання каміння, впливу солі і т.п.)
- При обслуговуванні або ремонті не в сертифікованому сервісному центрі
- Коли паспорт, де вказані серійний номер велосипедної рами і дата продажу, завірені мокрою печаткою і підписом продавця, заповнений нерозбірливо або пред'явлений
- Коли змінювалася конструкція велосипеда, були зроблені установка або заміна деталей або вузлів: наприклад, додавання або видалення деталей в амортизаторах, очищення рами від фарби, наявність просвердлених отворів або факт відпилювання частин і т.п.
- Коли в результаті порушення правил експлуатації велосипед вийшов з ладу: наприклад, неправильне зберігання, використання з надмірними навантаженнями, відсутність профілактичних оглядів в сервісних центрах і т.п.
- Коли велосипед експлуатується в виробничих масштабах (здається на прокат, для спортивних змагань і т.п.)
Як контролювати стан велосипеда
ЩОРАЗУ ПЕРЕД їздою НЕОБХІДНО:
- Обов'язково перевірити роботу гальм. Для цього, прокочуючи велосипед вперед-назад, потрібно натискати гальмівну ручку: колеса повинні чітко блокуватися.
- Проконтролювати зусилля затиску колісних ексцентриків.
- Виміряти тиск в шинах і при необхідності підкачати камери.
ЩОТИЖНЯ (пробіг 100-200км) потрібно доглядати за ланцюгом. Для цього її чистять і змазують, бажано використовувати спеціальні очищувачі та мастила на тефлоновій або силіконовій основі.
Інтервал обслуговування ланцюга може змінюватися (бути більш рідкісним або частим), тут потрібно враховувати погодні умови, якість доріг і обсяг катання.
КОЖЕН МІСЯЦЬ (пробіг 500-800км) слід:
- За допомогою спеціального інструменту перевіряти стан ланцюга
- Контролювати стан підшипників в рульовій колонці, втулках, на педалях і каретці.
- Перевіряти зусилля затяжки шатунів (наприклад, при посадці на вал каретки - має бути 35-40 н / м).
- Контролювати зусилля затяжки виносу і керма - має бути 5-8 н / м.
- Перевіряти, чи є радіальне або торцеве биття на колесах: якщо є, то потрібно замінити обід або відремонтувати його, використовуючи шпицевий ключ. Але краще виконання даної процедури довірити сервісного центру.
- Гальмівні колодки повинні працювати справно, тому перевіряємо їх стан. Наприклад, гальма типу V-br досліджують так: перевіряють ступінь зносу гальмівної поверхні обода
- якщо є спеціальна проточка, то обід можна використовувати далі
- якщо проточка починає затирається - тоді потрібно замінити обід.
Як контролювати стан велосипеда
Кожен сезон необхідний контроль стану таких вузлів:
Амортизаційна вилка: проводиться чистка, заміна сальників і амортизаторной рідини. При активній експлуатації в складних умовах (бруд, сніг і т.п.) обслуговування вилки має бути більш частим. Якщо ви відчуваєте зміни в роботі вилки - слід проводити обслуговування.
Троси і обплетення також вимагають нашої уваги: троси повинні вільно рухатися в оплетке, їх поверхня повинна бути гладкою, без закисания; обплетення повинна бути цілісної, особливу увагу потрібно приділити місцям контакту з упорами, при зносі ці компоненти замінюються новими.
Якщо підшипники розбираються, слід замінити мастило в каретці, втулках, рульової колонці.
Рекомендується провести перший техогляд велосипеда після перших двох тижнів експлуатації (в середньому пробіг 100км), а саме:
- - перевірити затяжку шатунів на валу каретки (повинен бути 500 н \ м)
- - перевірити затяжку рульової колонки
- - керма і винесення (болти виносу - 5 н / м, болт якоря - 3 н / м),
- - перевірити натяг спиць
- - відрегулювати перемикачі та гальма
Велосипед зберігають в зібраному або розібраному вигляді, шини повинні бути підкачати так, щоб їх форма була нормальною.
Вимоги до приміщення: температура повинна бути стабільною, саме приміщення має бути сухим.
Металеві деталі можуть зіпсуватися від корозії, якщо в приміщенні буде сиро. А, якщо на велосипед будуть падати прямі сонячні промені, або байк буде знаходитися поруч з опалювальними приладами, а також при різких коливаннях температури - тоді може зіпсуватися гума.
При поломці велосипеда слід звернутися в сервісний центр, попередньо проконтролировав дотримання умов гарантійного випадку:
- Проверьте, есть ли у вас четко заполненный паспорт, где указаны название, модель, ростовка, серийный номер рамы (должен соответствовать номеру на велосипеде), штамп ОТК, мокрая печать и подпись продавца. Удостоверьтесь, что гарантия еще действует: срок указывается в руководстве эксплуатации или в паспорте и начинает отсчет с момента продажи.
- Переконайтеся, що бренд вашого велосипеда входить до переліку ТМ нашої компанії: Leon, Optima, Pride, Fort, ТМ Formula, CYCLONE, Дорожник, KINETIC, ТМ Discovery, WINNER, Schwinn.
- Прочитайте інструкцію, що визначає гарантійні випадки, та оцініть ситуацію: є ваша поломка гарантійної чи ні.
- Зв'яжіться з довколишніх сервісним центром і домовтеся про дату, коли можна привезти велосипед. Не забудьте, що брудні байки майстерня може не прийняти, тому обов'язково його вимийте.
- Не забудьте зробити копію велосипедного паспорта.
- Заявка на гарантійний ремонт заповнюється в сервісному центрі, доповнюється копією паспорта велосипеда, і передається співробітнику разом з копією паспорта та велосипедом.
- В обумовлений день з'явитися в сервісний центр, прийняти виправлений велосипед, розписатися в заявці на проведення гарантійного ремонту.
Тепер ви знаєте, як правильно користуватися велосипедом, як за ним доглядати, щоб він прослужив якомога довше, а також знаєте, за яких умов діє гарантія.
Якщо залишилися питання - телефонуйте нашим менеджерам, і вони дадуть вичерпну інформацію, що стосується використання і ремонту велотранспорту.